BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 4 april 2013

Varit hemma hos pappa

I dag har jag varit hem med pappa. När mamma var på jobbet syran i skolan. Jag har åkt mycket traktor med pappa i dag det var roligt och mysigt tycker jag. När mamma kom hem då ska Jon göra middag. Innan dess var mamma och hämta hem syran hos en kompis. De har varit på Väla hela em så de ha det mysigt tycker syran. Nu när vi har ätit färdig så gick vi en runda med bår granne det var skönt. Syran cykla jag fick åka i min vagn det var mysigt. Jag skulle titta vad syran jord med sin cykel så tippa jag över kanten på vagn och trilla av vagnen. Men jag lada mjukt för mamma hade stoppat mig i en åkpåse med en filt på mig. När jag var till baka i vagn så satte mamma fast mig ned bälte så det inte händer i gen. Nu när vi kom hem så la mamma oss båda i våra sängar. Nu sover vi båda och mamma och pappa tittar på tv. Ni får ha det så bra.



0 kommentarer: