BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 april 2013

Åkt traktor

I dag var jag på dagis och strandpromenad skolan. I em så var syran hos en kompis. Mamma hämta mig lite tider o dag än vanligt. Jag fick åka med pappa i traktorn. När vi kom till pappa så ska vi ficka. Det fixa mamma innan hon hämta mig på dagis. Seeda ska jag åka med pappa. Då tog mamma till Sven-göte för att ställa den där. Seeda ska hon köra pappa för art hämta traktor som är i andre ändan. När mamma kom till oss då sov jag i traktor. Nu ska mamma sätta lite potatis. Sedan ska mamma kör till Ängelholm för att köpta ett Påslakan till mig med blixten på. När vi kom hem så la vi det i tvätt maskin så jag kan få på det i morgon. Nu ska vi hämta syran hos ska kompis sedda ska vi hem. För mamma ska duscha och pappa med. Sen ska vi mysa i soffan alla. Nu sover barn mamma lappar tittar på tv. Snar ska de med sov god natt på er alla



1 kommentarer:

Josefin sa...

Mosters fina älsklingar♥ saknar er syrran♥♥