BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 13 juni 2013

I dag fick mamma väcka oss. Inte mig för då hade jag redan vaknat det var bara syran som mamma fick väcka. Vi ska var på potatis plockaren kl 09:00.  I dag hade en nu y kille på maskinen som var duktig på det. Vi beställde matt i från en restaurang så vi kan få matt o oss. Vi hade inte ätit sedda kl 08.00 idag vi var jätte hungrig när vi var färdiga. Kl 14;00 ska syran åka till en kompis för att leka ett tag. Syra blir hem körde i dag och hämtad av Sagas mamma. När syran kom hem var vi hemma. Jag och mamma var och hälsa på våran gran i dag som fick en bebis i lördag. Det var mysigt men jag var lite rea för att ska den så mamma visa mig hur jag ska gör det gjorde jag med. När Robert var förbisåg ville inte jag titta på han. Me efter ett tag så våga jag det fas Robert sa där. När vi kom hem då kom pappa med hem å vi kan äta maka till kvällsmaten nu. Sedda så lekte jag ett tag. Sedan kom syran då så jag Niemi då vill jag hälsa på hon och vi lekte ett tag innan de ska åka hem. Och jag och syran ska sova. Nu ligger vi i våran sängar då sk syran få droppar i sin öron som hon ska ha nu ett tag. Nu sove vi båda det ska mamma och pappa med göra snart. Så god natt på er alla.

0 kommentarer: